Dilluns, 11 de desembre de 2017 16:00 h


publicitat


La Generalitat estudia un nou enllaç entre la C-17 i l’AP-7 a Parets

El projecte es faria en paral·lel a l'ampliació de la C-17 amb l’objectiu de descongestionar l’accés actual del nord de Mollet
Mollet del Vallès, Parets del Vallès doble fletxa Dissabte, 4.2.2017. 08:05 h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

El projecte d’ampliació de la C-17 entre Granollers i Parets pot ser paral·lel, segons ha explicat el Departament de Territori de la Generalitat, a l’execució d’altres mesures per descongestionar el trànsit en aquesta carretera, especialment en el tram entre Parets i Mollet.


etiqueta AP-7, C-17, carreteres, mobilitat, projecte, retencions, territori,





Una de les novetats més importants seria la construcció d’una nova connexió entre la C-17 i l’AP-7 a l’atura de Parets i en sentit sud pensada per eliminar les retencions que es generen diàriament davant l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC), tant per l’elevat nombre de vehicles procedents de la C-17 que volen accedir a l’autopista com pels vehicles que surten de Parets i es volen incorporar a la C-17 o l’AP-7 en sentit sud.

Concretament, el projecte de Territori preveu afegir una connexió amb l’AP-7 en sentit sud al vial que actualment ja enllaça la C-17 amb la C-33 en sentit Barcelona, a l’est de Parets, just on l’autopista es bifurca en dos ramals diferents (AP-7 i C-33).

Amb aquesta nova connexió, els vehicles procedents de la C-17 que volguessin accedir a l’AP-7 en sentit sud podrien fer-ho pel nou enllaç de Parets o per l’actual accés de Mollet. “L’objectiu és pal·liar els problemes de congestió que es produeixen a l’entorn de l’ISPC sense haver de fer l’ampliació del tronc de la C-17, una actuació que seria més complexa i molt costosa”, indiquen fonts del Departament de Territori.

D’altra banda, l’actuació també podria incloure nous accessos directes a Montmeló, així com la senyalització d’un tercer carril al tronc central de l’AP-7 en sentit sud en un tram d’uns dos quilòmetres que actualment només compta amb dos carrils.

Bona part d’aquesta actuació, que suposaria ampliar la capacitat de l’AP-7, “aprofitaria el viaducte existent i només caldria fer un canvi de la distribució dels carrils”, confirmen fonts del departament, que alhora han indicat que és aviat per fixar dates d’execució i marcar un pressupost, “ja que dependrà de com es defineixi tècnicament el projecte”. 



lectures 1066 lectures Comentaris Afegeix comentari



comentaris

No hi ha cap comentari



comentaris El comentari s'ha enviat correctament.
publicitat


Aparador

Merendero Can Xec, un espai per gaudir de la natura amb calçots de km. 0

Merendero Can Xec, un espai per gaudir de la natura amb calçots de km. 0

Can Xec és un espai emblemàtic al Vallès que l'any passat va canviar la seva direcció. Un relleu generacional del berenador que significa una aposta per la renovació total de les inst·lalacions, però mantenint els seus valors tradicionals: ...


giny


Opinió



Revista

Número 16
25 d'octubre de 2017


Edicions per data






Llegir +




publicitat



les mes


publicitat




publicitat




vallesfera


rss facebook twitter
Avís legal | Crèdits | Publicitat | Contactar | Enllaça'ns | Qui som | Mòbil | iPhone

Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat d'AraVallès


Una empresa del grup
Som

Diari digital associat a
acpg
Amb el suport de
logo

logo

logo
© AraVallès, 2017
some rights reserved