Super baner - 970x90

Divendres, 15 de desembre de 2017 01:41 h


publicitat


El PSC demana al Parlament que es desdobli la C-17 entre Parets i Lliçà d’Amunt

Les retencions i els col·lapses són cada vegada més freqüents, cosa que augmenta el risc d’accidents
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El grup socialista al Parlament, amb el diputat granollerí Jordi Terrades al capdavant, ha registrat una proposta de resolució pel desdoblament de l’autovia C-17 entre Parets i Lliçà d’Amunt per tal que sigui estudiada a la comissió de Territori.


etiqueta C-17, desdoblament, mobilitat, retencions, trànsit, variant,





Segons els diputats socialistes, “la carretera C-17 és una de les vies estructurants de Catalunya, amb un grau de congestió elevat, sobretot al seu pas pel Vallès Oriental, que necessita guanyar en seguretat i fluidesa en el trànsit”. A més, segons el PSC, “de la millora de la via en depèn la competitivitat del teixit industrial i econòmic tant del Vallès Oriental com d’Osona i el Ripollès”.

La proposta també recorda que “els propers mesos entraran en funcionament diverses activitats econòmiques que preveuen un increment molt important de la mobilitat obligada –en referència a l’obertura de la planta de Mango a Lliçà d’Amunt–, que agreujaran els nivells de saturació avui ja existents”, així com també recorda que el Pla Territorial de la Regió Metropolitana de Barcelona proposa com a solució de millora el desdoblament d’aquest tram de la carretera.

Davant d’això, el PSC demana que durant el 2016 el Departament de Territori i Sostenibilitat redacti el projecte executiu del desdoblament de la C-17 entre Parets i Lliçà d’Amunt i que incorpori en els pressupostos del 2017 la licitació, adjudicació i inici de les obres de desdoblament d’aquest tram de la carretera. 

67.000 vehicles diaris
Segons dades del Servei Català de Trànsit, durant el 2015 van circular per la C-17, a l’altura de Parets, gairebé 67.000 vehicles diaris, una xifra que va augmentar un 2,90% respecte al 2013.

L’augment del trànsit en aquest punt ha fet pràcticament diàries les retencions entre Lliçà d’Amunt i Parets, sobretot a l’entorn de la confluència entre la C-17, la C-33 i l’AP-7 i a les hores punta, al matí en sentit sud i a la tarda en sentit nord. Davant d’això, cada vegada són més els col·lectius i usuaris que demanen la solució del desdoblament o una variant de la C-17.  



lectures 2204 lectures Comentaris Afegeix comentari



comentaris

No hi ha cap comentari



comentaris El comentari s'ha enviat correctament.
publicitat


giny


Aparador

Merendero Can Xec, un espai per gaudir de la natura amb calçots de km. 0

Merendero Can Xec, un espai per gaudir de la natura amb calçots de km. 0

Can Xec és un espai emblemàtic al Vallès que l'any passat va canviar la seva direcció. Un relleu generacional del berenador que significa una aposta per la renovació total de les inst·lalacions, però mantenint els seus valors tradicionals: ...


Opinió



Revista

Número 16
25 d'octubre de 2017


Edicions per data






Llegir +




publicitat



les mes


publicitat




publicitat




vallesfera


rss facebook twitter
Avís legal | Crèdits | Publicitat | Contactar | Enllaça'ns | Qui som | Mòbil | iPhone

Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat d'AraVallès


Una empresa del grup
Som

Diari digital associat a
acpg
Amb el suport de
logo

logo

logo
© AraVallès, 2017
some rights reserved