Contrapunt

Dimecres, 17 de setembre de 2014 13:29 h


publicitat


La Garriga, Llinars, Lliçà d'Amunt i Sant Fost estrenen oficina del consumidor

Totes estan integrades a la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

La Garriga, Llinars, Lliçà d'Amunt i Sant Fost de Campsentelles han estrenat aquesta setmana les seves respectives oficines municipals d'atenció al consumidor. Es tracta d'un servei que els ajuntaments ofereixen gratuïtament i que informa i assessora els ciutadans per tal que puguin defensar i exercir els seus drets en temes de consum. Les quatre noves oficines d'informació i defensa del consumidor formen part de la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona, que treballa coordinadament amb els ajuntaments per dinamitzar el consum en l'àmbit local i cohesionar les polítiques i els programes locals de protecció i defensa dels consumidors i els usuaris.

La nova oficina d'atenció al consumidor de la Garriga © Aj. la Garriga


etiqueta atenció, b-500, campsentelles, consumidor, la garriga, oficina, sant fost





A més d'estrenar oficina d'atenció al consumidor, la Garriga també ha començat a utilitzar aquesta setmana la remodelada oficina d'atenció ciutadana de la Garriga. Aquesta és més gran que fins ara  i s'ha reubicat en un nou espai a la planta baixa de l'Ajuntament, a la plaça de l'Església. Amb la remodelació ha desaparegut el taulell de l'entrada del consistori per donar pas a un punt d'informació i a una sala d'espera on s'hi ha instal·lat un gestor de cues que agilitzarà l'atenció. En aquesta recepció hi ha previst que s'hi pugui trobar informació del municipi i avisos que es podran visualitzar a través de la pantalla que s'hi ha instal·lat.

A més, l'oficina ha incorporat tres punts d'atenció personalitzada on l'usuari pot seure per tal de demanar o tramitar una informació. En aquest sentit, el personal de l'oficina d'atenció ciutadana atén diàriament, de mitjana, unes 85 persones que generen una cinquantena de registres d'entrada. Pel que fa als registres de sortida, se'n comptabilitzen una quarantena diària. En total es fan més d'un miler de gestions al mes. La remodelació també ha permès reubicar l'oficina municipal d'informació al consumidor, que deixa d'estar a la quarta planta i passa a estar a l'entrada del consistori.

La nova oficina de Lliçà d'Amunt està ubicada al carrer Anselm Clavé, 73; la de Llinars del Vallès a l'avinguda Mas Bagà, 24; i la de Sant Fost de Campsentelles a la plaça de la Vila.

Comissió de seguiment del projecte de la B-500
D'altra banda, a iniciativa de l'Ajuntament de Sant Fost i de la Federació d'Associacions de Veïns i Propietaris del municipi, s'ha creat al poble una plataforma conjunta per seguir el projecte de la carretera B-500, que inclou el túnel de la Conreria. La plataforma ja compta amb una vintena de membres, representants d'associacions i entitats, i de tots els partits polítics amb representació al ple, a més d'ICV. Passades les festes de Nadal es celebrarà una reunió per tal de determinar quines són les actuacions que cal dur a terme.



lectures 4830 lectures Comentaris Afegeix comentari



comentaris

No hi ha cap comentari



comentaris El comentari s'ha enviat correctament.


publicitat


les mes



Llegir més

publicitat



Opinió



Revista

Número Diari Festa Major Granollers 2014
22 d'agost de 2014


Edicions per data







publicitat


publicitat




vallesfera

etiquetes


rss facebook twitter
Avís legal | Crèdits | Publicitat | Contactar | Enllaça'ns | Qui som | Mòbil | iPhone

Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat d'AraVallès


Diari digital associat a
acpg
Amb el suport de
logo

logo

logo
© AraVallès, 2014
some rights reserved