14-1-2018

Google incorpora visites virtuals de 360º als atractius turístics de Caldes de Montbui

imatgeEl mes de juny passat l’Ajuntament de Caldes va presentar la posada en marxa d’aquest projecte de posicionament i millora de la visibilitat dels atractiu turístics calderins a Google i aquest octubre l’empresa Capture ha acabat la primera fase, que inclou visites virtuals de 360º pels principals punts d’interès patrimonial.

El projecte, que té per objectiu augmentar l’atracció i l’accessibilitat dels punts d’interès turístic de Caldes de Montbui entre els usuaris de Google de tot el món, s’ha centrat en espais d’interès i prestigi com Thermalia (Oficina de Turisme i Museu), l’Espai Can Rius, la Font del Lleó, els Banys Públics El Safareig, el safareig de la Portalera, el Pont Romànic i el passeig de la Riera. Quedarà pendent la visita virtual per les Termes Romanes, que es farà un cop acabi la remodelació de la plaça de la Font del Lleó i l’entorn de la piscina termals romana adopti el seu aspecte definitiu.

 

Capture ha aplicat a la divulgació de l'entorn patrimonial de Caldes eines de màrqueting digital eficaces per a la promoció dins el cercador: les fitxes Google My Business, la geolocalització, els recorreguts Street View, la fotografia 360º. Queda pendent, per a una segona fase, la programació HTML, que permet que els continguts generats a Google es mostrin en altres plataformes, com el web www.visiteucaldes.cat o les xarxes socials locals.

 

Es fa realitat així la primera proposta de la Taula de Turisme durant la confecció dels pressupostos participatius de l’any 2017, que compten amb un total de 20.400 euros per a tot l’any i de 4.000 euros per a aquesta acció concreta de promoció.

 

© AraVallès
some rights reserved