Divendres, 20 d'octubre de 2017 12:21 h


Aparador

publicitat


Morillas i Redcode Agency s'uneixen per crear un nou referent dins del sector del Branding

Divendres, 11.3.2016. 12:30 h
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant carregant







Morillas integrarà a la totalitat de l'equip de Redcode Agency amb l'objectiu d'afermar el seu lideratge al món del servei a la marca, i comptarà amb un equip de 83 professionals. L'agència multinacional amb seu a Barcelona aposta, en aquesta nova etapa, per una major orientació a les noves tecnologies i al desenvolupament dels nous canals de relació entre les marques i les persones.

Morillas, agència multinacional amb seu a Barcelona i oficines a Madrid, Tel Aviv, Sao Paulo i Guatemala, creix amb la fusió amb Redcode Agency, una agència nativa digital creada a Barcelona en 2012. Així, la companyia fundada per Antoni Morillas, consolida el seu posicionament com a agència de referència incorporant a un equip multidisciplinari de 23 persones. L'operació permetrà ampliar el seu portfoli de serveis afermant la posició de lideratge de la companyia i, al mateix temps, reforçar la seva presència dins del mercat de la comunicació digital de forma global.

En aquest sentit, la sinergia que s'estableix amb la fusió d'aquestes dues companyies facilitarà un creixement comú que permetrà oferir solucions més completes i un major servei per als seus actuals clients. Segons l'actual CEO de Morillas, Lluís Morillas: “Volem seguir mantenint-nos fidels al nostre esperit pioner i oferir als nostres clients una nova forma de veure les coses que els permeti aconseguir nous horitzons de negoci trencant la barrera entre el ON i el OFF”
 
Caràcter pioner i unió de la tercera generació

L'agència de branding Morillas, fidel al caràcter pioner que ha marcat la seva història des dels seus inicis, incorpora el expertise i el know-how d'un equip digital per naturalesa. El seu objectiu principal és el de dotar a la companyia de l'enfocament digital i la filosofia start-up que ha marcat el rumb de Redcode des dels seus inicis. “Aquesta operació ens permet seguir potenciant el nostre creixement. Guanyem en credibilitat, competitivitat i capacitat. Aquesta operació ha estat especialment pensada per continuar maximitzant l'orientació al client d'ambdues companyies i fer que els nostres clients puguin sentir una major confiança cap a nosaltres” assegura Marc Morillas, actual CEO de Redcode Agency. A més l'operació també s'emmarca dins d'un procés de relleu generacional, on Marc Morillas assumirà la direcció general del grup i Lluís Morillas passarà a assumir la presidència i la direcció creativa global.

Breu història de Morillas

L'actual agència capdavantera en branding i disseny aplicat a la marca, va ser fundada per Antoni Morillas en 1962 com a agència de disseny gràfic pionera a Espanya.
Va ser l'any 1983 quan l'empresa fa un pas al capdavant i decideix especialitzar-se en imatge de marca gràcies a un equip liderat per Lluís Morillas. Des dels seus inicis en 1962 fins a l'actualitat, l'agència ha ampliat la seva presència obrint oficines a Brasil, Israel, Guatemala i Espanya, a l'una que augmentava el seu ventall de serveis incloent: creació d'estratègia, identitat de marca, naming, packaging, disseny de producte 3D, retail branding, identitat corporativa i innovació.
Amb una nova visió de futur gràcies a la unió amb Redcode, es pretén consolidar el lideratge de Morillas al món del servei a les marques.
lectures 3232 lectures comentaris Afegeix comentari



comentaris

No hi ha cap comentari



comentaris El comentari s'ha enviat correctament.
publicitat




Opinió


Llegir +











Llegir +


les mes


publicitat




publicitat


publicitat





vallesfera


rss facebook twitter
Avís legal | Crèdits | Publicitat | Contactar | Enllaça'ns | Qui som | Mòbil | iPhone

Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat d'AraVallès


Una empresa del grup
Som

Diari digital associat a
acpg
Amb el suport de
logo

logo

logo
© AraVallès, 2017
some rights reserved